Friday, December 26, 2008

Bersyukurlah =)


Allah memberikan kebijaksanaan kepada sesiapa yang dikehendaki-Nya dan sesiapa yang diberikan hikmat itu maka sesungguhnya dia telah diberikan kebaikan yang banyak.

Dan tiadalah yang dapat mengambil pengajaran melainkan orang-orang yang menggunakan akal fikirannya. (Albaqarah:246)

24hb lepas, aku dapat keputusan yang aku nanti-nantikan. Keputusan semester 1. Aku dapat 3.08.

Ramai kawan-kawan dapat lebih dari tu. Budak-budak klik aku, 3 orang dapat lbh dari aku. Malu, tapi aku tau itulah usaha aku...

Sem depan, aku kne struggle. Takkan aku nak usaha stakat 3 je.. Anak ap aku ni, kalau harapan mak ayah yang mcm2 pun aku xboleh tunaikan? Kakak ap aku ni, kalau xboleh jd contoh pd adik2 aku?

Semoga aku terus berpegang pd janji2 aku. Ini bkn sekadar janji, ini amanah Dia pd aku..

No comments:

Post a Comment